SUBIDA AO COLE CEIP ILLAS CIES

SUBIDA  AO  COLE CEIP ILLAS CIES
SUBIDA AO COLE "CEIP ILLAS CÍES"

6.07.2017

ESCRIBIMOS OS NOSOS NOMES EN BRAILLE COA AXUDA DE XABELA



"Gustoume moitísimo escribir en braille e darlle aos botóns. Cada un era un punto". ANTÓN

"A miña experiencia coa axuda de Xabela foi moi molona. Aprendín a poñer o meu nome, foi o mellor!"  BRAIS

"Ao principio parecíame raro, pero ... ao pór o meu nome  foi estupendo." ÁNGELA

"Gustoume a experiencia de escribir coa máquina de braille. Sen decatarme cometín erros e comprobei o difícil que era". TRISTÁN




"Paréceme interesante o braille. Cando escribín sentín algo e moloume. Púxenme nervioso". ALEX

"Escribir o meu nome en braille resultoume unha actividade chula e divertida. Encantoume!" GUILLE

"Molou moito escribir con Xabela en braille, é unha pasada, un soño." ALICIA




"Xabela foi moi boa comigo. Ao primeiro custoume un pouco. Na segunda vez mellorei". NOELIA

"Foi unha moi boa experiencia". LÍA

"Escribir coa máquina de Xabela foi o máis emocionante que fixen na miña vida. Sen dúbida algunha Xabela é unha boa profesora de braille". NIKOL

"Encantoume ver o que escribín". NEO

"Foi xenial. Xabela é a mellor. Grazas por deixarme probar a túa máquina. LORENZO  
    



"Escribir en braille coa axuda da miña compañeira Xabela, foi unha pasada". XIANA

"Xabela sabe moito de braille e enseñoume  a poñer o meu nome. Primeiro estaba nervioso, despois  xa non. Gustaríame volver a escribir." HUGO

"Primeiro aprendín o signo de maiúscula. Esta actividade non foi moi  boa, foi o seguinte. Non o esquecerei. Xa me fixen unha idea; pensar niso cando estea triste". LUCAS

"A experiencia de escribir coa máquina perquins foi moi boa. Xabela ía despacio, con moita amabilidade e parando de d vez en cando. Estaba moi guapa con esa gorra!" LAURA